Na ten update przygotowalismy ogromne zmiany na ktore wszyscy czekali!
Na stronie pojawiło się pełno nowych informacji.

Zobacz nowe funkcje na stronie!
- przepisy na crafting,
- oznaczona mapa,
- potwory i ich loot,
- przedmioty,
- summony,
- markety
i nie tylko!

W grze pojawilo sie wielu nowych, poteznych przeciwnikow.
Moze bedziesz mial szczescie i zdobedziesz nowy ekwipunek?

Zobacz nowe potwory oraz nowe i odświeżone przedmioty!

Jesli chcesz powalczyc, ale nie interesuja Cie potwory, nie ma problemu.
Przygotowalismy dla Ciebie coś specjalnego, Duel Area, gdzie mozesz wbic flage i dumnie wyzywac innych na pojedynek na Duel Arenie.
Zwyciężaj, zdobywaj bogactwo i duel ranking!
Zobacz Duel Arene!

Duel Arena zmusiła nas do wprowadzenia kilku zmian w eventach.
Po pierwsze, nie mozna isc na duela, jesli jest sie zapisanym do eventu.
Po drugie, nie mozna isc na eventy podczas duela.
Przy okazji zajeliśmy się pewnym problemem, a mianowicie, nie mozna isc na Kyuubi Eventa gdy ma sie skulla.
Natomiast, gdy wbijesz skulla, wypisujesz sie z Kyuubi Eventa automatycznie.

Dodalismy nowa rzecz dla fanow PVP.
Mianowicie teraz mozna uwolnic sie ze stuna i paralizu raniac siebie samego swoja bronia.
Czynnosc ta ma 10s cooldownu.
W przypadku stuna - zabiera to 20% naszego zycia, a w przypadku paralizu 10%.

Jesli miales szczescie to pewnie dobrze wspominasz system talentow, ale nie wszyscy to szczescie mieli.
W zwiazku z tym wprowadzamy 4 misje na pewny punkt talentu na 40, 60, 80 i 110 levelu.
Postaralismy sie, aby kazdy talent kusil jeszcze mocniej niz kiedys.
Chcielismy zrobic, tak, zeby wszystkie talenty byly atrakcyjne.
Dzieki temu ich wybor bedzie musialbyc mocno przemyslany.

Zobacz zmiany w talentach!
Defender #4:
Do not receive any damage for 7 seconds after being knocked down
Changed to:
Do not receive any damage for 5 seconds after being knocked down
Talent ten byl bardzo czesto wybierany. Czas niesmiertelnosci byl zbyt dlugi.
Aby zapewnic rownowage postanowilismy go zmniejszyc.

Defender #6:
+400 health
Changed to:
+15% health
Talenty zwiazane z zyciem nie byly wybierane, poniewaz byly z gory ustalonymi wartosciami.
400 punktow zycia to sporo dla 30 poziomu, ale nie dla 300.
Ta roznica musiala zostac poprawiona. Teraz talent dziala procentowo.

Attacker #6:
+7% jutsu damage
Changed to:
+5% jutsu damage
Procentowe zwiekszenie obrazen jutsu zostalo lekko oslabione, aby nowe przedmioty mogly uzupelniac Wasze postaci.
Nie chcielismy doprowadzic do przesadzonych obrazen w przypadku pojscia w talenty atakujace i atakujacy set.

Tactician #8:
+70/140/210 health and chakra
Changed to:
Bonus to additional attack of weaker weapon, increasing it to 15%/20%/25%
Dlugo zastanawialismy sie na co zmienic ten niewykorzystywany talent i doszlismy do genialnego rozwiazania.
Od teraz, jako taktyk, mozecie skuteczniej wykorzystywac swoja druga bron.

Niestety, nowi gracze często nie widzą tutoriala w grze, przez co ciężej im zacząć pisać swoją opowieść na Naruto Story.
W związku z tym, przenosimy tutorial z gry na stronę.

Zobacz tutorial na stronie!

W zwiazku z tym, ze przedmioty daja teraz wiele bonusow musielismy troszke utrudnic ich craftowanie.
W recepturach potrzebne będą teraz task itemki.

Na stronie pojawia sie krotki opis systemow zaimplementowanych w Naruto Story!
Zobacz systemy!

Kilka dni przed rozpoczęciem nowej edycji oglosilismy, ze balansujemy postaci.
Przeprowadzilismy kilkadziesiat walk wylaniajac niedociagniecia w postaciach jak i w samym systemie PVP.
O to jakie zmiany zostaly wprowadzone.
- Hinata Hyuuga: Juuho Soushiken (jutsu #8 ) zwieksza teraz taijutsu o 35 (wczesniej zwiekszalo o 25).
- Temari: Muunraito (jutsu #3 ) zwieksza teraz throwing o 20 (wczesniej zwiekszalo o 10).
- Naruto: Rasenshuriken (jutsu #8 ) zmienia sie w targeta po osiagnieciu przez Naruto 180 levela.
- Naruto: Tajuu Kage Bunshin No Jutsu (jutsu #4) teraz przywoluje 4 klony na raz.
- Naruto: Klony maja teraz 75% zycia swojego wlasciciela (kiedys mialy 70%).
- Kiba: Adult Ninken ma teraz 195% zycia swojego wlasciciela (kiedys mial 190%).
- Neji: Nie mial animacji biegania na 2 ostatnich transformacjach, poprawione.
- Itachi: Sharingan juz nie wylacza transformacji.

Military Rations/Home Pill: Cooldown na uzywanie zostal zwiekszony do 4s (wczesniej 2s).
Critical nie ma mozliwosci wejscia w przypadku gdy przeciwnik zablokuje atak.

PVP: Zadajemy 20% naszych ogolnych obrazen w gracza (kiedys zadawalismy 15%).
Summony teraz obrywaja 35% obrazen w PVP (kiedys obrywaly 100%).



Sa tez rzeczy, ktorych na pierwszy rzut oka się nie dostrzega, ale wiemy, ze są dla Was bardzo ważne.
Naprawiliśmy wszystkie znane nam crashe.
Dodaliśmy filtr wrogich i przyjacielskich summonow w okienku battle, aby umilic Wam rozgrywke.
Poprawiliśmy sporo grafik, edytowaliśmy kod, tak, aby chodzenie było jeszcze płynniejsze.
Po śmierci postać, która odradza się w szpitalu, a przed śmiercią była głodna staje się najedzona przez 4 minuty.
Do marketu można już wrzucać te same przedmioty bez automatycznego łączenia.
Poprawione nazwy gracza - czasami wyświetlały się z małej litery.
Missing Ninja mają takie same ceny domków jak Chuunini.
Wprowadzona komenda !leavehouse, aby opuscic domek.
Będąc głodnym tracimy teraz 2x mniej życia, czyli 5 hp/s.
Dopracowalismy system ulepszeń przedmiotów.
Kiedy rozkladamy przedmiot już ulepszony, za każde ulepszenie dostajemy dodatkowe 25 materiału.
W zależności od tieru przedmiotu (black, silver, golden, platinum) takie ma tło.
Referral system ulegl powaznej zmianie.
Teraz osoba, której poleciliśmy Naruto Story przy wbiciu 70 levela zapewni nam wspaniale nagrody.
Sprawdź jakie!
Każdy boss ma teraz dodatkowe okno zycia, które nawet przy dużej ilości graczy nie zostanie zasłonięte.
Lekkie usprawnienia jutsu bara.
Potwory z white skullem czasami nie dawaly dodatkowego exp'a, zostało to poprawione.
Ogólny exp za potwory ze skullem został zmniejszony, w zamian za to dodaliśmy misje, które po ukończeniu zapewnią nam exp boosta. (podczas pracy)
Poprawiony został system addonów. Czasami zostawał na outficie do którego nie pasował.
Siła potworów uległa zmianie - top potwory są teraz groźniejsze, a częstotliwość wypadania z nich chakra pills'ów została zmniejszona 2 krotnie.
Posiadajac wszystkie przedmioty z jednego seta otrzymujemy bonus do obrazen i resistow 10%.
Poprawilismy dziwne zachowania potworow.


Uwaga! Teraz może byc tylko jedna zalogowana postac na koncie.
Wprowadzamy to, aby ograniczyc dzielenie konta miedzy kilkoma osobami.